Tuesday, April 5, 2011

Summer inspirations: LF stores and Roberto Cavalli

LF stores

Here are some new inspirations for your summer wardrobe :) I don't know if it's the same where you live, but here, summer really hasn't started yet, so let's cheer ourselves up a little bit with those amazing photos! Maybe that will bring back the summer...

Voici quelques inpirations pour votre garde-robe d'été :) Je ne sait pas si c'est la même chose où vous habitez, mais ici, la saison estivale n'a vraiment pas débutée, alors encourageons-nous un peu avec ces magnifiques photos! Peut-être que ceci fera venir l'été...

LF Stores, summer 2011 collection









Roberto Cavalli, summer 2011 lookbook

I'm the kind of girl that wear lots of scarfs and colors in the summer so when I saw the Roberto Cavalli lookbook, I totally fell in love with it. I love the bold accessories and the flower patterns that are absolutely gorgeous! Too bad I would have to save a lot to buy some of these clothes... oh well, we can dream :)

Je suis le genre de fille qui porte beaucoup de foulards et de couleurs durant la saison estivale, alors lorsque j'ai aperçu ce lookbook de Roberto Cavalli, j'en suis complètement tombée en amour! J'adore les accessoires voyants et vifs ainsi que les magnifiques imprimés floraux. Malheureusement, je devrais économiser beaucoup pour pouvoir m'acheter quelques pièces de vêtements! Mais bon, on a le droit de rêver :)






Photos: fashionising.com

No comments:

Post a Comment