Saturday, May 21, 2011

Fashion spotlight : Chiara Ferragni

I guess we all have a favorite blogger, and mine is definitely Chiara Ferragni, a beautiful italian fashiolista. Always wearing something different (I can only imagine her wardrobe), she has an amazing fashion taste and she's always wearing something appropriate for every single event. I love her fun, but classy style, that makes all of her outfits very sophisticated. The tricks I got from her : a pop of color on the lips is always good with a dark outfit and wearing heels is no problem, even when you're tall!! All in all, I strongly suggest you follow her blog for fabulous and trendy inspirations :)

J'imagine que nous avons tous une bloggeuse préférée, et la mienne est certainement Chiara Ferragni, une jolie fashiolista italienne. Portant toujours quelque chose de différent (je peux seulement imaginer sa garde-robe), elle a le sens de la mode et elle porte toujours quelque chose d'approprier pour chaque événement. J'adore son style jeune, tendance et toujours très classe qui fait que tous ses ensembles sont très sophistiqués et au goût du jour. J'ai d'ailleurs retenu quelques trucs à force de regarder ses looks: d'une part, porter un rouge à lèvres vif rend des vêtements sobres bien plus attrayants, et d'autre part, porter des talons même lorsque l'on est grande n'est pas un problème!! Je vous suggère donc fortement de suivre son blog pour des inspirations classes et tendances :)








Follow her on THEBLONDESALAD.COM

No comments:

Post a Comment