Wednesday, June 29, 2011

The glamorous world of Salvatore Ferragamo

The Salvatore Ferragamo resort 2012 runway certainly showed the glamour version of a vacation, which I loved. Gowns are usually my favorite part of a runway, so I was really happy to see that Giornetti made it the center of his collection. His dresses are perfect for a night out in a resort with the neutral colors like beige or white as well as an allusion to the nautical theme with the dark blue used on a lot of looks. I also love his big hats that give a sophisticated look under the sun. I really need to get one of those!!

Le défilé de croisière 2012 de Salvatore Ferragamo a certainement montré le côté glamour des vacances, ce que j'ai adoré. Les robes de soirées sont généralement ma partie préférée d'un défilé, alors j'étais très contente que Giornetti en ait fait le centre de sa collection. Ces robes sont parfaites pour une soirée dans un hôtel de luxe avec leurs teintes neutres, de beige ou de blanc ainsi que le bleu marine qui peut être une allusion au thème nautique. J'ai également adoré les grands chapeaux qui donnent un look sophistiqué sous le soleil. Je dois absolument m'en procurer un!!







Celebrities at the Salvatore Ferragamo runway

Apparently, celebrities love Ferragamo as well...

Décidément, le défilé était très populaire auprès des célébrités...

Eva Mendes and Frieda Pinto

Emma Roberts and Ashley Greene

Photos : style.com, oceanup.com and celebrity-gossip.net

No comments:

Post a Comment