Friday, July 8, 2011

Best photoshoots of July : Part 2

Most of my fashion inspirations come from photoshoots, which is why I love to look at many of them every month, and appreciate the ones that give the most ideas. Here are two of my favorites for the month of July. In the first one, I love how Jagger looks sexy, even if the cloths aren't revealing at all. It reminds me that the attitude is a big part of the look. It also gives me ideas of what to wear to have fun with friends without trying too much. For example, wearing bold nailpolish or lipstick with simple garments like a v-neck top with jeans are perfect together.

La plupart de mes inspirations pour mes looks proviennent des shooting photos, alors voilà pourquoi j'aime en regarder une grande quantité chaque mois. Voici donc deux de mes préférés du mois de juillet. D'une part, dans le premier, j'adore le look sexy de Jagger, et ce, sans qu'elle porte des vêtements qui en révèlent trop. Cela me rappelle que l'attitude est une des parties les plus importantes pour un look réussi. Ça me donne également des idées de tenues pour des sorties entre amis sans essayer d'en faire trop. Par exemple, porter un vernis à ongle ou un rouge à lèvre vifs avec un col en V et des jeans sont parfaits.

Georgia May Jagger, Madame Figaro July 2011, by Ellen Von






Sara von Schrenk, Elle Mexico July 2011, by Markus Zeigler

In the Elle Mexico photoshoot, I love the ideas that are given for looks on the beach or around the pool. Personally, I don't really like to wear a simple bikini with flip flops all day. I prefer when I'm dressed a little bit more, wether it's a beach dress with a large sunhat or jeans shorts with fun accessories. Which is why I love this photoshoot that is all about colors and gold jewelry, which I think are a great combo for the beach. Anyways, I'll let you get inspired be them as well! Enjoy your weekend btw :) xox

D'autre part, au sein du shooting photo d'Elle Mexico, j'adore les idées qui sont données pour un belle tenue sur la plage ou autour de la piscine. Personnellement, je n'aime pas me promener toute la journée en bikini et en flip flops. Je préfère porter une robe avec un large chapeau ou des shorts en jeans avec des accessoires vifs. Voilà pourquoi j'aime ces photos qui privilégient les vêtements colorés accompagnés d'accessoires dorés, ce qui est, selon moi, une très belle combinaison! Enfin, je vais vous laisser les admirer également, et je vous souhaite une très belle fin de semaine! xox





Photos : fashiongonerogue.com

1 comment:

  1. Small business is great especially if you know what you are doing. Doing some research on how to get your target costumers will surely make the most out of your business. If you have a website and you want it to generate more costumers for you, trust me you can actually make that happen.

    ReplyDelete