Friday, July 15, 2011

Fashion spotlight : Emma Roberts

Whenever I go out, wether it's at night or running errands during the day, I always feel the need to wear jewelry to feel like my look is complete. Although, Emme Roberts reminds me that there's a way of not doing that, and still look lovely and appropriate for any event. I admire her simple looks, which I think show a lot of confidence.

Lorsque je sors de chez moi, que ce soit pour une soirée ou tout simplement pour les courses du jour, je me sens toujours obligé de porter des bijoux pour sentir que ma tenue est complète. Toutefois, Emma Roberts me rappelle qu'il n'est pas nécessaire d'en faire autant pour être ravissante et appropriée pour n'importe quel évènement. J'admire ses looks simples, qui, à mon avis, démontrent une bonne confiance en soi.





Photos : zimbio.com and celebrity-gossip.net

No comments:

Post a Comment