Thursday, July 21, 2011

New in : Nine West sandals and purse with Aldo wallet! I'm in love :)


Recently, I've been enjoying the summer sales, and bought a lot of new things! Here are my 3 new favorite accessories :) Do you like them?

Récemment, j'ai profité des soldes pour faire plusieurs achats, et voici mes 3 nouveaux accessoires préférés :) Les aimez-vous?

I'm in love with the zipper at the back of those beautiful Nine West sandals :)

Je suis en amour avec la fermeture éclaire à l'arrière de ces sandales Nine West :)

Red is probably my favorite color, which is why this Nine West purse grabbed my attention. I now wear it a lot with a red scarf.

Le rouge est probablement ma couleur préférée, alors voilà pourquoi ce sac à main Nine West a particulièrement attiré mon attention. J'adore le porter avec un foulard rouge.

I fell in love with the patterns of this Aldo wallet :) The best thing about it is that it's soo affordable!

Je suis tombé en amour avec les imprimés vivants de ce portefeuille Aldo :) Ce que j'aime le plus, c'est que c'est très abordable!

Photos : Julie

No comments:

Post a Comment