Saturday, October 15, 2011

The best of the Spring 2012 fashion weeks : The heels!

I always love to look back at the best accessories and outfits after the fashion weeks, so I decided to share my finds by showing you my favorite designs. First, I decided to go with my favorite shoes and I have to say that I'm loving the pointed heels, which are very sophisticated and apparently very popular. There are also the trendy open toe shows, which can also be very beautiful and sexy. Which one are your favorites?

J'aime toujours retourner voir les plus beaux accessoires et les plus belles tenues après la fin des semaines de la mode, alors j'ai décidé de partager mes trouvailles avec vous, en vous montrant mes créations préférées. Pour commencer, j'ai décidé d'y aller avec les chaussures, et je dois dire que j'ai un faible pour les talons hauts à bouts pointus que je trouvent très sophistiqués, et qui sont, à ma grande joie, très tendances. Une autre tendance très présente et qui peut également être très jolie et sexy est sans doute les chaussures à bouts ouverts. Voici donc mes coups de coeur; avez-vous une préférence?

Balenciaga


Balmain


Dolce & Gabbana


Donna Karan


Erdem


Fendi


Louis Vuitton


Nina Ricci


Vera Wang


Roberto Cavalli


Oscar de la Renta

Photos : style.com

1 comment:

  1. I love the mesh look its so beautiful!!! What cool is the diversity of the different styles!!

    ReplyDelete