Wednesday, December 14, 2011

Fashion Quarterly NZ : The italian dream


The second I saw this photoshoot, I wanted to pack all my things and fly to Italy! (If only it was that warm at this time of the year). For the lucky ones of you that will be able to fly to a warm location during the holidays, here are some beautiful looks to feel like you're truly in vacation! I'm loving the white lace dresses that are so feminine, sexy and chic all at the same time. If you decide to go with that look, don't wear too much makeup to keep the natural beauty the dress has. Also, don't forget that the white suit is really trendy this season!

Dès que j'ai aperçu ces photos, j'ai immédiatement voulu faire mes valises et m'envoler pour l'Italie! (Si seulement il y faisait si chaud à ce temps-ci de l'année). Pour les chanceux d'entre vous qui s'envoleront pour une destination chaude pendant les vacances, voici des tenues qui vous aideront sans doute à faire vos choix vestimentaires. J'adore les robes blanches de dentelle qui sont féminines, sexy and chic à la fois. Si vous décidez d'y aller pour un tel look, ne portez pas trop de maquillage pour garder la beauté naturelle de la robe. De plus, n'oubliez pas que les tailleurs blancs sont très en vogue cette saison!







Mariana Braga by Steven Chee for Fashion Quarterly NZ

Photos : fashiongonerogue.com

No comments:

Post a Comment