Tuesday, February 7, 2012

Semaine de la mode de Montréal : Annie 50


Tonight, I was at the Annie 50 fashion show for the Montreal fashion week. Annie Chagnon and Amélie Gingras-Rioux, the designers, presented a beautiful and wearable collection for the fall of 2012. It was the first fashion show I've ever been to, and I loved it!! Hopefully it was the first one of many :) So here are the pictures of the night; it started with a simple and good dinner at the vietnamese restaurant Pho Do Thi with my friend Valerie, then we made our way to the Marché Bonsecours in Montreal for the fashion show! By the way, the pictures aren't that clear (I really need a good interior camera), so sorry about that! Tell me what you think of my outfit :)

Ce soir, j'ai assisté au défilé d'Annie 50 dans le cadre de la Semaine de la Mode de Montréal. Annie Chagnon et Amélie Gingras-Rioux, les designers, ont présenté une collection magnifique et facile à porter pour l'automne 2012. C'était le premier défilé de mode auquel j'ai assisté, et j'ai adoré! J'espère que ce sera le premier de plusieurs :) Voilà donc les photos de la soirée qui a commencée par un bon souper au restaurant vietnamien Pho Do Thi avec mon amie Valérie, pour qu'on se déplace ensuite au Marché Bonsecours de Montréal pour le défilé! En passant, les photos ne sont pas de très bonne qualité (j'ai vraiment besoin d'une bonne caméra pour les photos à l'intérieur), désolé! Dites-moi ce que vous pensez de ma tenue :)










The Nine West boots I wore for the event :



Dress : Zara
Military jacket : Simons

1 comment:

  1. très élégant - belles bottes, bon look monochrome

    ReplyDelete