Sunday, February 5, 2012

The Spring MAC Essentials

I'm a big fan of MAC makeup, so here are some of my favorite cosmetics for Spring. As you can see, it's all about bright colors for the lips and nails then soft shades for the skin and eyes. That's definitely a mix that I love for Spring since it celebrates bold colors as well as keeping your skin clear and healthy. Tell me what you think!

J'adore le maquillage MAC, alors j'ai décidé de vous montrer mes cosmétiques préférés pour le printemps qui s'en vient à grands pas. Comme vous pouvez le voir, j'adore les couleurs vives pour les lèvres et les ongles ainsi que les teintes pâles pour la peau et les yeux. De cette façon, le printemps est célébré avec des couleurs vives et pétillantes et votre peau reste belle et en santé sous le soleil printanier! Dites-moi ce que vous en pensez :)


Eye shadows : Mylar & Miss Piggy Pink, both $15.00. Add a little bit of dark eyeliner & mascara for your perfect night out look!
Powder : Studio fix powder plus foundation, $27.00
Blush : Pink Swoon, powder blush, $20.00
Lips : Lady danger (lipstick) $14.50, Viva Glam Gaga $14.50, Love Forever! (Pro longwear lipcreme) $17.00. Want your lips to be even more glamorous? Then add some shiny lipgloss!
Nails : Glitter and ice nail lacquer $16.00 & Shirelle nail lacquer $16.00

2 comments:

  1. I've never tried any MAC makeup but I totally love these colors :)I will definitely have to buy some !

    ReplyDelete
  2. That's great if you discovered new products! Hope you'll love them :)

    ReplyDelete