Monday, March 5, 2012

Back on the blog! My favorite shows of the Paris Fashion Week!

Hi all! As I announced on my Twitter, I've been extremely busy moving in my new apartment this weekend. I had been living in the university residences for the first months of college, but it was time for me to get my own place! Tomorrow, I'll post pictures of my bedroom that has a white & green theme going on ; it is sooo relaxing! I also decided to go for a white themed office with a wood finished that I'll show you as well :) But for now, here are my favorite fashion shows of the Paris fashion week so far. I feel sad that I couldn't post more during this fashion week, but it's always better late than never!

Bonjour à tous! Comme je l'ai annoncé sur mon Twitter, j'ai été extrêmement occupée à déménager dans mon nouvel appartement lors des derniers jours. Depuis quelques mois, je vivais dans les résidences de l'université, mais il était grand temps pour moi de me trouver un appartement confortable et à mon goût! Demain, je vous montrerai des photos de ma chambre qui a un thème blanc & vert, ce qui en fait un lieu très relaxant et également des photos de mon nouvel espace bureau également blanc avec avec un fini de bois, ce qui rend le tout très invitant pour étudier! Mais pour le moment, voici mes défilés préférés de la semaine de la mode à Paris jusqu'à maintenant. Je suis déçue de ne pas avoir commenté davantage sur cette semaine de la mode, mais il vaut mieux tard que jamais!

Christian Dior












Jean-Paul Gaultier










Viktor & Rofl









Isabel Marant








Photos : style.com

No comments:

Post a Comment