Saturday, June 23, 2012

My J. Crew Shopping List!

J. Crew is an amazing store that we sadly don't have in Montreal, so I made sure I would go visit it during my trip to NYC a few days ago. I actually fell in love with a navy blue pair of shorts that I bought! What I love about their garments is that they are simple, easy to wear and of great quality. As you can see under here, J. Crew is all about the nautical look this season so they have a lot of navy blue clothing and nautical patterns. So here are the pieces that I would definitely go for if I had a store close by!

J. Crew est une superbe marque que nous n'avons malheureusement pas à Montréal, donc je me suis assurée d'aller faire un tour dans leur magasin lors de mon séjour à New York. Je suis d'ailleurs tombée en amour avec des shorts bleu marine que j'ai achetées! Ce que j'aime particulièrement des vêtements J. Crew, c'est qu'ils sont simples, faciles à porter et de bonne qualité. Comme vous pouvez le voir ci-dessus, les vêtements ont tous un thème plage & océan cette saison, alors préparez-vous à voir beaucoup de bleu et d'imprimés nautiques. Voici donc ce que j'achèterais si j'avais un magasin J. Crew près de chez moi...

Denim short in faded indigo, $79.50

Linen cable-knit cardigan, $79.50

Beach short, $59.50

Rail and wharf 48-hour duffel, $118.00

Intiq for J. Crew Mochila Bag, $295.00

Telegram suede mini-satchel, $258.00

Schoolboy blazer in navy, $198.00

Sequin anchor tank, $98.00

Vintage cotton cap-sleeve tee in stripe, $34.50

Nili Lotan stripe boyfriend sweater, $225.00

No comments:

Post a Comment