Tuesday, July 31, 2012

DIY Jewelry Board!

I've always used jewelry boxes to put away my accessories, but as I collected more and more jewels I could never find what I was looking for! This is why I had the idea of making a jewelry board. In total, it cost me less than 15$ and it probably took me 10 minutes to make! 

J'ai toujours utilisé des boîtes à bijoux pour le rangement de mes accessoires, mais dernièrement je ne m'y retrouvait tout simplement plus! Ils étaient tous mêlés et j'avais de la difficulté à faire le choix de mes bijoux le matin. Voilà pourquoi j'ai décidé de créer un tableau de bijoux. Au total, il m'a coûté 15$ et ça m'a pris un minuscule 10 minutes à faire!


The only two things I had to buy were a board and a box of pins. Then I chose a few magazine images that I pinned on the board. Finally, I pinned my jewels all across the board! It's as simple as that :)

J'ai d'abord acheté un tableau et une boîte d'épingles. Par la suite, j'ai choisi quelques pages de magasines que j'ai épinglées sur le tableau. Enfin, j'ai épinglé mes bijoux sur celui-ci! C'est aussi simple que ça :)


The final result!!
Do you like it? :)


No comments:

Post a Comment