Monday, August 20, 2012

Blog of the moment : Blog da Thassia

I discovered the Blog da Thassia not too long ago, and I am now completely addicted to it! Indeed, Thassia, this fashionable brazilian, updates her blog every day with her beautiful outfits, and sometimes with inspirations from celebrities and fashionistas. Her clothes are always affordable (almost), easy to wear, feminine and sophisticated. Definitely everything I'm looking for! So here are some of her outfits, and let me now if you're officially addicted just like me :)

J'ai découvert le Blog da Thassia il n'y a pas très longtemps, et je ne peux plus m'en passer! En effet, Thassia, cette brésilienne très à la mode, montre une nouvelle tenue chaque jour sur son blog, en plus de partager quelques-unes de ses inspirations provenant des stars et des fashionistas. Ses vêtements sont toujours abordables (presque), faciles à porter, féminins et sophistiqués. Définitivement tout ce que je recherche! Voici donc quelques-unes de ses tenues, et laissez-moi savoir si vous aimez ses ensembles autant que moi :)






No comments:

Post a Comment