Friday, August 24, 2012

My Victoria's Secret wish list!

Living in Montreal, I sadly don't have a Victoria's Secret store (although one is supposed to open soon), so I either have to shop online or wait till I go to New York. This is why I can spend hours on their website looking for the perfect bras, shirts and shoes. Since I'm going to New York tomorrow for a week, I decided to make a wish list so that I have a good idea of what they currently have for fall. So these are my favorite items I found online, and next week I'll see which ones fit me best! Don't forget to follow me on Instagram to see the latest updates of my trip :) (vive_la_mode)

Puisque j'habite à Montréal, je n'ai malheureusement pas de magasin Victoria's Secret près de chez moi (quoi qu'un est supposé ouvrir bientôt), alors je dois magasiner en ligne ou attendre d'aller à New York. Voilà pourquoi je peux passer beaucoup de temps sur le site à regarder leurs nouveautés, ce que je veux m'acheter, etc. Puisque je vais à New York demain pour une semaine, je me suis fait une liste des items que je veux absolument essayer! Quels sont vos préférés? En passant, n'oubliez pas de me suivre sur Instagram pour tout connaitre de ma semaine à New York! (vive_la_mode)

Hooded Duffle Toggle Coat, $168

Sequin One-shoulder Dress, $188

The Must-Have V-neck Tee, $49.50

Leather Miniskirt, $198

Tie-front Blouse, $59.50

Corset Poplin Lace Top, $59.50

Burnout Sparkle Dress, $88

Full Coverage Bra, $52

Demi Bra, $52

Crochet-lace Demi Bra, $48

Dream Angels Demi Bra, $52

Push-up Bra, $52

Push-up Bra, $52

Glitter Bootie, $98

Studded Ankle Boot, $158

Rover Suede Boot, $199

Reggime Riding Boot, $189

Classic Sparkles Boot, $190

Peep-toe Oxford Pump, leopard $138, black $98

Java Ankle Bootie, $129

Suede Riding Boot, $128

Diamond Rhinestone Boot, $178

2 comments:

  1. Je ne veux pas péter ta balloune, mais tu sais que les vêtements sont disponibles seulement sur le site? En boutique tu trouveras la lingerie, les produits de beauté et quelques maillots seulement!

    ReplyDelete
  2. Je suis fan des bottes avec des clous sur le dessus, elle sont splendides !

    ReplyDelete