Monday, September 24, 2012

Milan Spring 2013 Fashion Week : Dolce & Gabbana

Here are the best outfits of the Dolce & Gabbana runway presented at the Milan 2013 Fashion Week.

Voici les plus belles tenues du défilé Dolce & Gabbana présenté à la semaine de la mode de Milan du printemps 2013.

What I love: The bright colors, the beautiful patterns, the bold accessories, the cute sandals and the summery dresses. Pretty much everything really...
My verdict: I'm loving this collection! It is full of life, colorful, fun and original. The couture details are very impressive, especially the beads embroidered on the garments. All the outfits are also very unique and I can easily imagine myself wearing every single one of them. All in all, it is definitely one of my favorite collections so far!

Ce que j'aime: Les couleurs vives, les superbes imprimés, les accessoires colorés, les sandales et les robes très estivales. Pas mal tout en fin de compte...
Mon verdict: J'adore cette collection! Elle dégage la joie de vivre, elle est colorée, amusante et originale. Les détails couture sont impressionnants, en particulier toutes les billes brodées sur les vêtements. De plus, toutes les tenues sont uniques et je peux facilement m'imaginer porter chacune d'entre elles. En bref, c'est sans aucun doute l'une de mes collections préférées jusqu'à maintenant!

















Photos : style.com

No comments:

Post a Comment