Friday, September 28, 2012

My new favorite lipstick : Rouge Prodige from Clarins


Red is always my favorite color during fall since it makes me look fresh and full of life! I also love that it adds color to my outfits that are usually in the shades of grey or black. This is why I was looking for a great long-lasting red lipstick that would add some color and brightness to my work and school outfits. I fell in love with this Clarins lipstick called Rouge Prodige since the color is beautiful and chic, and it really stays long on my lips. I usually only need to put it on again after meals so that it looks great. Other than that, it doesn't go anywhere! So if you're looking for a good long-lasting red lipstick, I definitely suggest you get this one!

Le rouge est toujours ma couleur favorite en automne puisqu'elle me donne un superbe teint, en plus d'ajouter de la couleur à mes ensembles qui sont souvent dans les teintes de gris ou de noir. Voilà pourquoi je voulais un rouge à lèvres rouge longue tenue qui pourrait agrémenter toutes mes tenues, autant pour le travail que pour l'école. Je suis tombée en amour avec ce rouge à lèvres Clarins qui reste vraiment longtemps sur les lèvres. Je ne fais que le rappliquer après les repas pour un beau résultat, mais sinon il ne va nul part! Alors si vous cherchez un rouge à lèvres rouge longue-tenue, je vous conseille définitivement celui-ci!


Do you like the result? 
By the way, if you're not used to bright colors, start with soft ones and slowly dare more and more! If you're like me, you won't want to wear anything else but lipstick after awhile...

Aimez-vous le résultat?
En passant, si vous n'êtes pas habitué de porter des couleurs vives sur vos lèvres, commencez avec des teintes plus douces, et osez tranquillement des couleurs qui punch! Si vous êtes comme moi, vous ne pourrez plus vous passer de vos rouges à lèvres après quelques temps...

No comments:

Post a Comment