Friday, September 14, 2012

Spring 2013 New York Fashion Week : Juicy Couture, Rachel Zoe & Marchesa

Here are the best Spring 2013 collections presented recently at the New York Fashion Week. 

Voici les plus belles collections présentées récemment à la semaine de la mode de New York. 

Juicy Couture

What I love: The bright colors, the beautiful floral prints and all the jackets and sweaters since each one of them has something unique.
My verdict: A fun and bright collection that has everything a young woman can want for the summer. The colors are very summery, and the clothes are sophisticated and feminine. I would have given a 10/10 for this collection, but the model is way too skinny, so 8/10...

Ce que j'aime: Les couleurs vives, les imprimés floraux et tous les vestons et pulls puisqu'ils ont tous une coupe unique.
Mon verdict: Une collection vivante, pleine d'énergie et qui possède tous les vêtements qu'une jeune femme peut espérer avoir dans sa garde-robe d'été. Les couleurs sont très estivales, les vêtements sont sophistiqués et féminins. J'aurais accordé un 10/10 à cette collection, mais malheureusement la mannequin est beaucoup trop maigre, donc 8/10...









Rachel Zoe

What I love: The long skirts, the oversized bags and all the sparkly garments.
My verdict: A chic and classy collection for a woman who wants to turn some heads. I've always loved Rachel Zoe's collections, and one again, I am not disappointed. She integrated black very nicely in the collection, and she did a great mix of day and night outfits. 

Ce que j'aime: Les jupes longues, les larges sacs à main et les vêtements à paillettes.
Mon verdict: Une collection chic et classe pour une femme qui veut faire tourner les têtes. J'ai toujours beaucoup aimé les collections de Rachel Zoe, et encore une fois, elle a livré la marchandise. Elle a bien joué la carte du noir pour l'été et j'aime le beau mélange des tenues de soirée et de jour.




I'm in love with the outfit on the right. Absolutely gorgeous!


Marchesa

What I love: The beautiful transparent fabrics, the gold sequins and all the gowns that are absolutely stunning. 
My verdict: This Marchesa collection is simply beautiful, as always, thanks to the talent of Georgina Chapman and Keren Craig. The attention to details transformed those dresses into art pieces. I would probably hang them in my living room!

Ce que j'aime: Les beaux tissus transparents, les paillettes et la dorure brodées sur les vêtements ainsi que toutes les robes de soirée qui sont à couper le souffle.
Mon verdict: Cette collection Marchesa est tout simplement sublime, comme toujours, grâce au talent de Georgina Chapman et Keren Craig. Le soucis du détail fait de ces tenues des oeuvres d'art. Je l'ai accrocheraient bien dans mon salon!






Photos : style.com

No comments:

Post a Comment