Wednesday, February 13, 2013

J. Crew Fall 2013 Collection

J. Crew is definitely one of my favorite brands, so I was super excited to see their Fall 2013 collection. And when I finally saw it yesterday, I was not disappointed!! The collection is extremely sophisticated and classy, with lots of fun prints, bold accessories and amazing shoes. Here are my favorite looks of the collection...

J. Crew est définitivement l'une de mes marques préférées, donc j'avais super hâte de voir leur collection automne 2013. Et lorsque je l'ai enfin vu hier, je n'étais pas déçue!! La collection est extrêmement classe et sophistiquée, avec de très beaux imprimés, des accessoires vifs et tendances, et des chaussures archi féminines. Voici mes tenues préférées de la collection...









Photos: style.com

No comments:

Post a Comment